14 Mayıs 2011 Cumartesi

Msn ve Face İçin Damar Nickler - Sözler

facebuuk sözleri eğlenceli güzel feyzbukk benden size nickler
Lokantadaki 'garson aranıyor' yazısına garson kaybolmuş diye üzülen teyzeye kocaman bir alkış :))
 
Bodrum'a da gittik beraber, İstanbul'da da yaşadık,sorun şehirlerde değildi, çünkü Bodrum şehir değildi, Muğla'nın ilçesiydi...
 
Küçükken ben kötü konuşunca ağzıma biber süren babam facebook'a gelse sanırım bilgisayarıma virüs sürer.
 
Derste sıkılınca saate bakarsınız,10dakika sonra tekrar baktığınızda 2 dakika geçtiğini görürsünüz. İşte cehennem böyle bir yer.
 
Neden annemiz aradağında yanımızdaki arkadaşlar "sigara içmeee,oha alkol mu çok ayıp?" gibi saçma sapan şeyler derler bilmem.
 
Telinde Sadece Çağrı Atmalık Kadar "Kuruş" Olan Fakir Ama GururLu GençLik
 
Arka sokaklardaki Doktor Yavuz'un uzman olduğu alanı bulduğum gün tüm dertlerim bitecek, güneşli günler göreceğim.
 
''Tikin var mı ?'' diyip belime parmak atan arkadaş sen ne tür ibnesin lan.
 
Bankaya harç yatırmaya gittim . adam üniversite harcımı dedi . yok knorr köfte harcı dedim , şimdilerde boyacılık yapıyorum
 
Sobanın üstüne tükürüp de o tükürüğün fokurdamasını izlemeyen bir çocuk değilsen bence çocuk olmamışsındır.
 
Deprem çantama,yedek modem adaptörü koydum,mazallah enkaz altında internete bağlanamayız falan,Allah göstermesin. ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder