14 Mayıs 2011 Cumartesi

Kamyon Arkası Sözleri

*Aşıksan vur saza, şöförsen bas gaza. 

*Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım. 

*Şeker tatlı olabilir, senin kadar değil. Herkes seni sevebilir, benim kadar değil. 

*Seviyorum, sanma ki aşkım yetimdir. Yalvarmam asla, aşkım asaletimdir. 

*Geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı dünya bir daha güneş yüzü görmezdi. 

*Bu dünyada 2 kör tanıdım: Biri beni görmeyen sen, ikincisi ise senden başkasını görmeyen ben. 

*Senin gözlerin varsa, benim sözlerim var. 

*Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım

*Karayollarında değil, senin kollarında öleyim. 

*Vur kalbime hançeri, Yüreğim parçalansın Fazla derine inme, Çünkü orada sen varsın. 

*Debriyaj pedalı kadar yüreğin varsa, bas gaza.

*Alın teri bilek zoru, Allah’ım sen bizi koru.

*Yol verin şaşkına, gitsin Allah aşkına.

*Sollarsan, ben üzülürüm, asfalt ağlar.

*Ben bir kadini sevdim mi gözüm gibi bakar, ilah gibi taparim; ama ki bir yanlisini görmeyeyim bir bidon benzin döker çatir çatir yakarim.

*Yollar gidisime, kızlar duruşuma hasta.

*Rahmetlide Sollardı

*Hareket Yapma Hareketin Allahını Görürsün..

*Aynen İade Ederim..

*Burma burma biyiklarim, Tarkan seni ayiklarim.

*Yemiyo Demi

*Son durak kara toprak

*Sarhos iett soforu
-dulululu(akbil sesi)
-bizi seçtiginiz icin tesekkür ederiz ;}}

*Seviyorum, sanma ki aşkım yetimdir. Yalvarmam asla, aşkım asaletimdir. 

*Şöförün derdi yolları gerdi

*Şöförün Derdinden Kullandığı Araç Anla

*Traş yapma bana Yolda Sinek Kaydı Olursun otobanda

*rot, aks, şanzuman, halin duman

*3 Pedalım, 4 tekerlegim vede 2 farım var ama senden sadece birtanem avr birtanemmm*

*Caz Yapma


haydi sıra sizde devammm:}}}



NOT: şöförlerimiz baş tacıdır dalga bagımında degıldır maksat sözlerle eglenelım.. nihayetınde hepımzı şöförüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder